Vreča za obleko

Vakumske vreče za obleke so moje nove najboljše prijateljice. Omogočajo mi lažje shranjevanje oblačil in zmanjšujejo količino prtljage, ki jo potrebujem.

Tudi če zares lepo zložita svoja oblačila, še vedno zavzamejo veliko prostora. Še posebno zimska oblačila, zaradi zraka, ki je ujet v obleko.




Sama najraje shranjujem oblačila v velike plastične zaboje. Ko sem prvič videla reklamo za vreče za obleke, sem bila skeptična. Vendar pa se je izkazalo, da stvar res deluje. Podtlak res posesa ven iz oblačil ves zrak in nekateri kosi zavzamejo tudi do 75% manj prostora. Uporabne so tudi za shranjevanje posteljnine in blazin in res so mi pomagale pri dodatnem prostoru.

Seveda obstajajo tudi domače verzije. Lahko uporabite navadno vrečko za smeti, iz katere posesate zrak in jo potem zaprete z elastiko. Sicer je zapiranje vrečke lahko malo mučno, vendar pa konec koncev shranjujete sezonska oblačila v vrečo le enkrat letno.