Samski moški

Tri napake, ki jih vsak samski moški ponavlja

Ne želim si, da se počutite neumno, ampak ali ste opazili, da vedno govorite to zase. Tudi zdaj, ko berete te besede, si mislite te tri stvari.

Nikoli ne bom našel človeka, ki mi bo všeč.
Nisem vreden ljubezni.
Umrl bom sam.

Če so te misli preveč znane, za njih obstaja zdravilo. Zavedati se moramo, da so ta prepričanja plod strahu in da si moramo spremeniti mišljenje.

Namesto tega si raje recite:
Nekje je nekdo za vsakogar. Povsod vidim dokaze za to, povsod okoli mene se pari. Odločen sem ,da bo verjel, da tudi zame obstaja nekdo.

Nihče ni popoln, tudi jaz ne in tudi moj partner ne bo. Vsi ljudje so nepopolni in v čudovitih odnosih. Vem, da sem vreden ljubezni, ker če ne bi bil, ne bi imel tako močne želje po njej.

To je moje trenutno mnenje in nima zveze z mojim nadaljnim življenjem. Sem samo preveč dramatičen in prestrašen. Nihče ne ve, kaj bo prinesla prihodnost in kako se bo končalo njihovo življenje. Nočem si škodovati z mislimi, živel bom v sedanjosti in užival življenje.

Vedno bomo imeli negativne misli, tudi samski moški jih bodo imeli, vendar imaj oožnost izbire razmišljati drugače in opustit mišljenje, ki jih drži nazaj.