Razvajanje novorojenčkov

Potem, ko sem dobila prvega otroka v starosti 21 let, je bil moj prvi instinkt, da jo poberem vsakič, ko je jokala. Moji starši, stari starši, tast in tašča, prijatelji, itd. so rekli, "pusti jo jokati, to je dobro zanjo", "pokvarila jo boš", "kako bo ona kdaj okrepila svoja pljuča" in "nikoli se ne bo naučila, da bo tiho sama od sebe". Tudi moj pediater mi je rekel, da naj kar joka. Nikoli jih nisem poslušala, ker sem v svoji glavi mislila, da sem jo prepričala, da sem bil tam z njo, ko me je potrebovala.



Tudi devet let in dva otroka so me naučili, da naj sledim svojim instinktom, ko gre za moje otroke. Z rojstvom mojega tretjega otroka lani sem dobila zagotovilo novega pediatra in članek, v katerem je pisalo:

"V prvih treh ali štirih mesecih življenja je najpomembnejša lekcija, ki se je otroci morajo naučiti, da njihovo vesolje (se pravi ljubeči starši) ugotavlja njihovo čudovitost, je ljubeznivo, jih varuje in hrani. Pri tej starosti imajo dojenčki zelo močne potrebe in samo en način, da jih izrazijo. Ko se boste hitro (v nekaj minutah) odzvali na jok dojenčka,  bo doumel, da je svet zaupanja vreden in da ima moč, da vpliva na druge ljudi."